Egy jól működő vállalkozás sikerének hátterében mindig a kreatív, alkotó vállalkozó áll. Az az ember, aki tudásával, ötleteivel, egyéni elképzeléseivel saját képére formálja és alakítja a körülötte lévő üzleti világot. A döntés az ő kezében van. A kkv-szektorban jellemzően a vállalkozó egyben a cég tulajdonosa is, így az ő hozzáállása, tudása, képesítése determinálja a cég jövőjét is.

Tanácsadó Infó célja, hogy a vezetési és irányítási folyamatokat megvizsgálva megoldásokat találjunk arra, hogy a döntéshozók milyen módszerekre, eszközökre, innovatív megoldásokra támaszkodhatnak a hatékonyabb működés elérése érdekében.

Tapasztalatunk szerint a vállalkozások jelentős hányadában a döntéshozatali mechanizmusok rendszertelen és helytelen folyamatai gátolják a fejlődést. A jövőt érintő döntések ad hoc jellegűek. A stratégiai tervezés a mikro- és kisvállalkozásoknál főként a pozitív cashflow eléréséről szólnak és nem a tudatos fejlesztésről. A vállalatok pénzügyi folyamatainak elemzései pedig rendre a múltról szólnak. Márpedig a hatékony működés szükséges feltétele a pénzügyi stabilitás megteremtése és fenntartása.

Minden vállalkozás immanens célja a fejlődés, ami változással jár. A változás megfelelő menedzselése az út a sikeres életszakaszok, életciklusok megéléséhez.

Megoldások - Tanácsadásaink

Kimerült a folyamatos változásoktól, szüksége van egy biztos támogató közegre?

Széleskörű stratégiai partnerséggel és specialisták bevonásával elérhető szolgáltatásaink:

  • a világjárvány miatti „újratervezés”:
    • munkafolyamatok elemzése – személyes jelenlét vs. home office,
    • irányítási és ellenőrzési funkciók újragondolása,
    • munkaerő képzése az online kommunikációra,
    • virtuális asszisztensi funkció biztosítása,
    • IT fejlesztések, kommunikációs csatornák átalakítása,
    • GDPR szabályzatok felülvizsgálata.
  • a vállalkozó személyes vezetési és irányítási képességeinek fejlesztése,
  • változások menedzselése (növekedési válság kezelése):
    • vállalati életciklus elemzés,
    • szervezetfejlesztés,
    • időmenedzsment technikák alkalmazása,
    • innovatív vezetés-irányítási rendszerek kiépítése (könyvelési folyamatokban paradigmaváltás) – valós idejű információk a cég pénzügyi-gazdasági folyamatairól.
  • stratégiai terv készítése,
  • operatív terv készítése,
  • üzleti terv készítése,
  • pénzügyi terv készítése – pénzügyi mutatók vizsgálata -trendek elemzése.
  • kockázatok kezelése – védelem/stabilitás/növekedés:
    • innovatív pénzügyi megoldások kidolgozása (vállalkozói vagyon felépítése, kiszállási stratégia, hagyatéki terv),
    • személyes és vállalati felelősségi területek beazonosítása, a védelem felépítése,
    • munkaerő megtartás, kulcsember program,
    • külső pályázati és állami támogatási források bevonása