Egy jól működő vállalkozás sikerének hátterében mindig a kreatív, alkotó vállalkozó áll. Az az ember, aki tudásával, ötleteivel, egyéni elképzeléseivel saját képére formálja és alakítja a körülötte lévő üzleti világot. A döntés az ő kezében van. A kkv-szektorban jellemzően a vállalkozó egyben a cég tulajdonosa is, így az ő hozzáállása, tudása, képesítése determinálja a cég jövőjét is.
A Tanácsadó Infó célja, hogy a vezetési és irányítási folyamatokat megvizsgálva megoldásokat találjunk arra, hogy a döntéshozók milyen módszerekre, eszközökre, innovatív megoldásokra támaszkodhatnak a hatékonyabb működés elérése érdekében.
Tapasztalatunk szerint a vállalkozások jelentős hányadában a döntéshozatali mechanizmusok rendszertelen és helytelen folyamatai gátolják a fejlődést. A jövőt érintő döntések ad hoc jellegűek. A stratégiai tervezés a mikro- és kisvállalkozásoknál főként a pozitív cashflow eléréséről szólnak és nem a tudatos fejlesztésről. A vállalatok pénzügyi folyamatainak elemzései pedig rendre a múltról szólnak. Márpedig a hatékony működés szükséges feltétele a pénzügyi stabilitás megteremtése és fenntartása.
Minden vállalkozás immanens célja a fejlődés, ami változással jár. A változás megfelelő menedzselése az út a sikeres életszakaszok, életciklusok megéléséhez.
Megoldások - Tanácsadásaink
Széleskörű stratégiai partnerséggel és specialisták bevonásával elérhető szolgáltatásaink:
- a világjárvány miatti „újratervezés”:
- munkafolyamatok elemzése – személyes jelenlét vs. home office,
- irányítási és ellenőrzési funkciók újragondolása,
- munkaerő képzése az online kommunikációra,
- virtuális asszisztensi funkció biztosítása,
- IT fejlesztések, kommunikációs csatornák átalakítása,
- GDPR szabályzatok felülvizsgálata.
- a vállalkozó személyes vezetési és irányítási képességeinek fejlesztése,
- változások menedzselése (növekedési válság kezelése):
- vállalati életciklus elemzés,
- szervezetfejlesztés,
- időmenedzsment technikák alkalmazása,
- innovatív vezetés-irányítási rendszerek kiépítése (könyvelési folyamatokban paradigmaváltás) – valós idejű információk a cég pénzügyi-gazdasági folyamatairól.
- stratégiai terv készítése,
- operatív terv készítése,
- üzleti terv készítése,
- pénzügyi terv készítése – pénzügyi mutatók vizsgálata -trendek elemzése.
- kockázatok kezelése – védelem/stabilitás/növekedés:
- innovatív pénzügyi megoldások kidolgozása (vállalkozói vagyon felépítése, kiszállási stratégia, hagyatéki terv),
- személyes és vállalati felelősségi területek beazonosítása, a védelem felépítése,
- munkaerő megtartás, kulcsember program,
- külső pályázati és állami támogatási források bevonása